1

Zabawa niemowląt - sprawdź na Ceneo

czwartek, 17 stycznia 2019

Zabawki

Pamiętam, że jako dziecko marzyłam o jednej zabawce – domku dla lalek barbi. Tak, śnił mi się po nocach. Cudowny różowy, ekstra umeblowany. Niestety moich rodziców nie było na niego stać (oczywiście oficjalnie) a tak naprawdę to żal by im dupsko ścisnął takim zakupem. Dorosłam bez niego… Gdy tylko dowiedziałam się, że będę mieć córkę, zaczęłam marzyć o takim domku dla niej!
Potem zobaczyłam ile takie domki kosztują i postanowiłam zmusić męża by sam spróbował skonstruować taki domek. Ale ma na to jeszcze trochę czasu, gdyż moja Mańka nawet jeszcze nie siedzi, ale według mojego męża ma na to jeszcze 2 tygodnie by być lepszą od jego chrześniaka.

Dzisiaj jest łatwiej o zabawki, o takie zabawki które rozwijają dziecko (jak to nazywa moja koleżanka dziecko staje się bardziej interaktywne… choć nie wiem do końca o co jej chodzi)

Odkąd Mańka jest z nami moje luksusowe (wykonane na wysoki standard jak to zachwala mój teść) minimalistyczne 70 metrowe mieszkanie zamieniło się w stajnie Augiasza, wypchaną po brzegi rozmaitymi zabawkami! Troszkę popiszę później o zabawkach, które warto kupić, ale też  o tych które są zbędnym wydatkiem.

3 komentarze:

  1. U nas już teraz coraz więcej wszystkiego :-) ale fajnie jeszcze to ogarniamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam swoje zabawkowe marzenia jako dziecko :)

    OdpowiedzUsuń

PRZENIESIENIE

Witam, BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY http://naprawdenienazarty.pl/ Zapraszam do obserwacji i komentarzy :)