1

Zabawa niemowląt - sprawdź na Ceneo

piątek, 25 stycznia 2019

Poduszki

Dzisiaj dwie rzeczy , które są pomocne we wczesnym macierzyństwie.
 Pierwsza z nich jest to kojec dla noworodka. Nam służył przez całe pięć miesięcy, póki Mańka nie zaczęła się przewracać na brzuszek, i póki z niego nie wyrosła.
Cena kokona dla noworodka waha się między 100, a 150 zł. Nie wygląda on przekonywująco, jak mój mąż stwierdził, wygląda jak legowisko dla psa/kota. Jednak dzięki takiej podusi mamy pewność, że dziecko nie zsunie się np. z kanapy. Możemy bez problemu zostawić maleństwo na łóżku. Kokon taki pozwala nam bezpieczniej spać z noworodkiem. Mamy mniejsze ryzyko, że przewrócimy się na dzieciątko i je przygnieciemy.
Cena kokona nie jest wygórowana, a może uda nam się znaleźć sąsiadkę, która szyje hobbistycznie takie cuda i uszyje nam taki kojec za groszę. Serdecznie polecam.






Drugą rzeczą jest także podusia - kura do karmienia. Cena około 90 zł. Jest ona pomocna przy karmieniu piersią, ale służy nam ona do dzisiaj. Jak karmię Mańkę butelką to ją opieram o kurę, w tedy nie muszę trzymać jej ciężaru bezpośrednio na ręcach. Później jak Mańka usiądzie będzie nam służyć jako zabezpieczenie przed przewróceniem się na boki i do tyłu. Fajny gadżet ale drogi.

37 komentarzy:

  1. Ładna ta kura :) A poduszka serio wygląda jak legowisko :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajoma również korzystała z tej kury i była z niej bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszka do karmienia tak, ale kojec jakoś nigdy mnie nie przekonywał

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne gadżety dla przyszłej mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego, co słyszałam od matek, kury do karmienia niezbyt się przydają, więc jestem zaskoczona :) Dużo lepsze opinie czytałam o poduszkach ciążowych do spania z brzuszkiem. Aczkolwiek kura bardzo ładna, sama bym taką kupiła choćby do dekoracji łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kura mi się super sprawdziła :) A niestety poduszka ciążowa to zbędny wydatek według mnie :)

      Usuń
  6. Nie znam się , dawno już z tego moje dzieci wyrosły :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, piękne !;) Nie mam dzieci, ale jak bede miała to chce taką, bo lubie ułatwiać sobie życie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa, będę pamiętać jak będę mieć swoje pociechy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kokon jest cudowny! Na prawdę bardzo przydaje się we wczesnym macierzyństwie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że to legowisko. Pierwszy raz widzę poduszki w takich kształtach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna. Ta kurka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta kurka, ale nie używałam takiej do karmienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurka wygląda fajnie a pierwsze faktycznie jak legowiska dla psiaka lub kota :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To legowisko jest idealne dla dziecka na pierwsze miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta poduszka kurka jest śliczne Uwielbiał kupować poduszki.. Super

    OdpowiedzUsuń
  16. Skomentowane zapraszam do siebie https://beautylilly87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam oglądać gadżety tego typu mama nie jestem ale pooglądać zawsze można :)

    OdpowiedzUsuń

PRZENIESIENIE

Witam, BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY http://naprawdenienazarty.pl/ Zapraszam do obserwacji i komentarzy :)