1

Zabawa niemowląt - sprawdź na Ceneo

niedziela, 13 stycznia 2019

Początek

Zabawa niemowląt - porównaj ceny
Kiedy dokładnie rok temu dowiedziałam się, że jestem w ciąży, moje życie zmieniło się o 360 stopni. Stałam się natychmiast tematem tabu w mojej pracy, bo przecież jak mogę zostawiać firmę z nieukończonymi projektami?! Stałam się niewidzialna dla moich bezdzietnych przyjaciółek, bo przecież jak mogę z nimi wychodzić na wieczorne spotkania przy winie i nie pić wina?! Stałam się wrogiem numer jeden dla moich dzietnych koleżanek, bo przecież mogę wyglądać lepiej w ciązy od nich, albo moje dziecko może zacząć mówić szybciej niż ich!! Stałam się nagle kurą domową, czytającą poradniki typu: „Pierwsze 360 dni Twojego dziecka”, oraz mistrzynią wypieków domowych, które najlepiej by były zdrowe. Stałam się zakupoholiczką, czyli jak i gdzie kupić kurtkę na zimę dla mojej córy, by starczyła dłużej niż na 2 tygodnie i była tańsza od mojej. Aż wreszcie stałam się łowcą konkursów, czyli gdzie można wygrać, dostać darmową paczkę mleka modyfikowanego.
Dzisiaj już nie czytam książek technicznych, tylko wybieram bestsellery w biedronce za 9,99 z ubiegłego roku, by z 40 zł, które co miesiąc miałam przeznaczone na książki zostało trochę na zabawkę dla mojej Mańki.
Dzisiaj już nie zjadam w przelocie jogurtu i nie popijam kawą z automatu na obiad, tylko gotuje pożywny zdrowy rosół na ekologicznej kurze i marchewce.
Świat zwariował i ja zwariowałam w dniu w którym dowiedziałam się o istnieniu grzybka w moim brzuchu. Teraz życie nie toczy się wokół mnie nie tylko wokół dziecka. Czasem jestem o to zazdrosna, czasem mam tego dosyć i chce wysiąść z tego pociągu na obojętnie jakiej stacji. Ale się nie da, podjęliśmy decyzję, zmieniamy życie. I właśnie ten blog będzie o zmianie wszystkiego, czasem na lepsze czasem na gorszę.

3 komentarze:

  1. Mój pierwszy blog, który zaczełam prowadzić od momentu, kiedy dowiedziałam się że jestem w ciąży musiałam usunąć, bo wszedł w ręce osób, które zaczeły rozsiewać ploty i grać na moją szkodę. Moje 3 lata współprac z wieloma firmami poszła w dal, przepadło. Szkoda.... ale ludziom nie podobało się, że pisze o uczuciach. Dzisiaj założyłam nowy blog, anonimowo, tzw. znajomi nie wiedzą i mam nadzieje, że się nikt nie dowie. Niestety zmusiło mnie to do pisania tylko testowania różnych produktów nie pisac o ucziach, bo raz one mnie już skrzywdziły.
    Nie ma co się przejmowac koleżankami, uwierz to nie ma sensu. Dziecko wszystko zmienia, przewartościowuje, rodzina robi się najwazniejsza i to jest super ! fajnie, że będziesz prowadziła bloga, to fajna pamiątka i wiele możliwości.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz :) Fajnie, że ktoś jednak przeczytał mój tekst :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Jestem blogerką od kilku dobrych lat i wiem, że jak być nią to tylko prawdziwą :) doceniam jak ludzie piszą, lubię to czytać, jeżeli mają do ,,napisania" coś ciekawego :) także na pewno będę czytała i odwiedzała. Pozdrawiam

      Usuń

PRZENIESIENIE

Witam, BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY http://naprawdenienazarty.pl/ Zapraszam do obserwacji i komentarzy :)