1

Zabawa niemowląt - sprawdź na Ceneo

piątek, 18 stycznia 2019

Mały książe

Czemu czytam niemowlakowi książki? Nie wiem, wydaje mi się, że to zbliża. Tak samo jak śpiewanie piosenek. Tylko, że akurat mi słoń nadepnął na ucho i z tym śpiewaniem jest ciężko. Chociaż Mańka uwielbia jak jej się śpiewa. Teraz jesteśmy na etapie kolend.

No dobrze, wróćmy do książek. Pierwszą książkę jaką kupiłam mojej małej był "Mały Książe"! Tak, to nie była, żadna nowość, nic szczególnego, tylko "Mały Książe". Najpiękniejsza książka jaka w ogóle powstała (chyba, że jest piękniejsza,a ja jej nie przeczytałam).

Mały Książe to opowieść o małym chłopcu mieszkającym wraz ze swoją różą na jednej z planet. Róża jest wyjątkowo złośliwa i gardzi chłopcem, mówiąc mu, że jest jedyną na świecie. Mały Książe, nie wytrzymuje i postanawia opuścić Różę, wędrując po różnych planetach poznaje różne ciekawe osobistości.
Ale sensem książki jest miłość i przyjaźń. Mały Książę odkrywa, że na świecie jest wiele podobnych róż, do jego Róży. Jednak tęskni za swoją Różą, zdając sobie sprawę, że faktycznie jest ona jedna jedyna!

Może wyszło troszkę masło maślane :P
Jest to książka, którą czytałam sobie kilkanaście razy, za każdym razem płacząc, czytałam ją mężowi a teraz czytam córce! Na każdym etapie życia, rozwoju książka wnosi coś innego, coś dobrego, uczy czym jest przyjaźń, czym jest miłość! Polecam serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Ta książka to piękne uświadomienie miłości jak dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały książe uczy wartości miłości i przyjaźni.
    Jedna z lepszych książek jakie przeczytałam w szkole :)
    Pozdrawiam :)
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Małego Księcia. Ale dopiero od kiedy przeczytałam go ponownie jako dorosła osoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez czytam i tez śpiewam choć załamujące jest jak fałszuje przy tym 🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna książka a u nas na blogu można zobaczyć w rozszerzonej rzeczywistości 😁

    Zapraszam do grupy https://m.facebook.com/groups/995517020630497?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tę książkę :)
    A oglądałaś może film? Też był interesujący.

    OdpowiedzUsuń

PRZENIESIENIE

Witam, BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY http://naprawdenienazarty.pl/ Zapraszam do obserwacji i komentarzy :)