1

Zabawa niemowląt - sprawdź na Ceneo

wtorek, 22 stycznia 2019

Lelek

"Jestem Lelek Miś Twój mały, lubię miodzik doskonały i czułości lubię też, więc mnie przytul proszę Cię!" 

I tak pół dnia śpiewa nam Lelek. Lelek to żółty miś, wykonany solidnie, w czerwonym ubranku pod którym kryje się miejsce na baterie. Miś robi wrażenie na wszystkich dzieciach. 




Miś wizualnie wygląda bardzo ładnie, a jego piosenki są przyjemne nawet dla dorosłych. Kładąc się spać nie budzę się w nocy z głosami w głowie o misiu Lelku. Jego najważniejszą zaletą jest to, że poprzez piosenki uczy dzieci. Co prawda tylko liczyć do 3, trzech rodzajów zwierząt i  trzech kolorów i kształtów. Dużym minusem misia jest to, że jest dość ciężki i małe dzieci mają problemy z włączaniem piosenke (włącza się je nie tylko na brzuszku, ale także na rączkach i nóżkach).

Solidny, kolorowy, dobrze wykonany i przyjemny miś w cenie zaledwie 65 zł. 
Jest to miś odpowiednik Szczeniaczka Uczniaczka.
Szczeniaczek ma więcej piosenek i funkcji ale też dużo więcej kosztuje. Trzeba za niego wydać co najmniej 100 zł. 
Ja z Mańką uwielbiamy Lelka :)

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że jak ja byłam małą nie było takich zabawek :D

    Pozdrawiam i zapraszam na mój nowy blog: ejno.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow... w końcu ktoś piszący o czymś... akurat jestem na podobnym poziomie z moim grzybkiem �� lelka nie kupie ale kosz juz zamawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój synek byłby nim zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako dziecko miałam kiedyś takiego misia :) Teraz leży gdzieś na strychu, ale świetnie wspominam zabawę z nim :)
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiek jest naprawdę świetny :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo ceny wolałabym psiaka, który może więcej nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki ten misiek. widziałam go juz na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń

PRZENIESIENIE

Witam, BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY http://naprawdenienazarty.pl/ Zapraszam do obserwacji i komentarzy :)